måndag 30 juni 2008

Sommarvecka hos familjen

Efter en minisemester hos familjen är jag nu tillbaka i björkarnas stad. Tack vare min nya mobil har jag kunnat dokumentera lite!

Jag trodde inte det var möjligt men jag hatar faktiskt SJs regim mer än Connex. Tåget gick tiiidigt men tog ändå längre tid, hade fler byten och var mycket dyrare än tidigare. Att jag bara hade sovit fyra timmar under natten bättrade inte på humöret.
Efter många timmars lyssnande på fjortissnack på tåget var vi äntligen framme i Koskullskulle. Säg det tre gånger i rad om du kan! (Och nu riktar jag mig uteslutande till sörlänningar annars blir det för lätt.)

De senaste dagarna har skor knappt rört mina fötter. Att vara barfota på gräs är underskattat. På bilden: minstebror i lekparken bakom huset.

Jordgubbar och grädde. I rest my case.

Inga kommentarer:

.