tisdag 10 mars 2009

Vad som händer när man varit gräsänka i en vecka

I fredags satt jag i stugan med familjen och kollade på Så ska det låta där det bland andra medverkade en Snygg Kille. Jag tänkte inte ens på utseendet i fråga eftersom han såg ut att vara en så tråkig kille ("säkert nån bimbo b-kändis som var med i Robinson -98 eller nåt och nu försöker vinna tillbaks några fjortishjärtan genom att smöra i public service" minns jag att jag tänkte).

Men ju mer jag tittade desto mer förtjust blev jag. (Ja, förtjust, precis så som medelålders kvinnor blir när de ser Jude Law.) Efter tjugo minuter var jag faktiskt lite kär i den där charmige killen som trots allt verkade ha en personlighet. Och det var då jag begick misstaget.

- Vem är han? frågade jag syrran.
- Martin Stenmark, svarade hon.


Martin Stenmark. Neeeeeeeeejjjjj...!

Jag kände mig så lurad. Av alla människor... För som jag har hånat den mannen i mina dar! Befogat hån ska tilläggas. Han har turnerat med Ladies Night för guds skull.


Jag hittar inte heeeeeem igen, för jag har blivit dement

Pinsamt. Men ack så fin han var innan jag visste vem han var.

Inga kommentarer:

.