måndag 2 mars 2009

Var vänlig bifoga foto

Idag var det sista dagen att lämna in ansökan för utbytesstudier och av någon outgrundlig anledning skulle man tillsammans med ansökan bifoga ett foto. (Får dom fula inte åka?) Och som den kameralösa kvinna jag är så får Facebook fungera som mitt fotoalbum.

Här är ett litet urval av helt typiska Liselott-bilder. Vilken av dom tycker ni signalerar mest ambitiös student/självständig ung kvinna/student värdig att nominera till ett utbytesprogram?

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne - det är jag det!


Jag tar dagen som den kommer (även om den kommer som en drinkpinne genom näsan).

I glada vänners lag, där trivs jag!


Jag är inte rädd för att prova "äcklig" inhemsk mat.


Jag är väldigt engagerad i fredsrörelsen. Peace! (Vänligen ignorera ordet "party" i pannan.)

Efter ett tag lyckades jag iallafall hitta en hyfsat normal bild, dessvärre tagen ur ett våldsamt grodperspektiv. Men efter att ha skurit bort ca åtta kilo gäddhäng i Microsoft Office Picture Manager så lämnade jag ändå in den tillsammans med ansökningen. Håll tummarna nu!

Inga kommentarer:

.