måndag 24 maj 2010

Några något ensidiga sommarplaner

Var arg och less efter jobbet idag. Det spöregnade, vilket passade humöret alldeles utmärkt. Så jag for ut och sprang. Runt en sjö, runt några fina kvarter på andra sidan järnvägen, runt ett fruktansvärt fult polishus. Efteråt kändes det bättre och jag började planera vad jag ska göra av livet nu när jag har massa fritid över. Jag ska:
  • träna så att jag kan springa milen på en timme i höst
  • träna så att jag kan springa milen på en timme på 2400 meter över havet i vinter
  • träna så att jag kan vandra i berg utan problem i Norge i augusti
  • träna så att jag kan bestiga Kilimanjaro utan problem till jul

Ungefär så ser planerna ut.

Nu: läsa (bara för att det är kul och inte för att jag måste) en bok

Sen: sova i min svagt rökdoftande säng

Inga kommentarer:

.