onsdag 21 juli 2010

Indoor walking

Åååh! Har testat indoor walking för första gången idag. Idén är ju lika knäpp som spinning - man gör något man hade kunnat göra ute i naturen men man gör det inne på ett svettigt gym. Dessutom gör man det i grupp och med en manisk ledare ("instruktör") som viftar, skriker och leder publiken i trans.

Oavsett så tror jag att det kommer vara superbra för mitt överansträngda knä. Skitjobbigt, jogglikt men ändå mjukt för knäna. Har så dålig kondis i vanliga fall och jag är livrädd att tappa det lilla jag byggt upp lagom inför Tjejmilen.

Imorgon: Spinning och core. Fitta 2010!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade glömt bort att du hae en blogg. Dåligt av mig. Och så läser jag att du har testat IndooorWalking. Jag jobbar ju med det här i Göteborg, dels instruerar jag klasser i det, men utvecklar även andra instruktörer och håller i utbildningar och workshops. Har du vägarna förbi här får du hojta till så är du välkommen till en klass fullt av ös från en "manisk" instruktör :)

Hoppas allt är bra. Du verkar leva loppan!

Kram / Emil

.