lördag 12 juli 2008

Frisbeegolf

Hej och hå. Nu har semestern börjat. Två och en halv vecka då jag inte kan jobba ens om jag vill. Trevligt!

För att fira (eller nåt) for vi, jag, T, syrran och hennes karl, och spelade frisbeegolf. På nåt sätt känns det väldigt typiskt Umeå att ha en frisbeegolfbana... Syrrans kille var riktigt duktig, de andra två var duktiga nybörjare och jag var... mindre bra. ("Episkt dålig" som pojkvännen senare beskrev det.) Till att börja med kastar jag som en bäbis. Tio meter åt gången, vilket i sig genast leder till att man förlorar även om man kastar rakt, och in i varje buske som ögat kan nå. Syrran höll på att få huvudet avkapat minst en gång. Nåja. Det finns väl säkert annat jag är bra på. I veckan fick jag till exempel höra att jag gör jag goda ägg.

Här låg min frisbee. Men bara min konstigt nog.

Nu: frukost (klockan 11.43 - sommarlov!)
Sen: ingen aning ty vem vet vad dagen har att erbjuda?

Inga kommentarer:

.