tisdag 17 februari 2009

Jag vill inte veta. Faktiskt.

Återigen har Facebook tagit sig friheten att fråga folk saker om mig som jag inte vill veta svaren på.


Helt seriöst: jag vill inte veta. Skulle jag vilja veta vad folk tyckte om min eventuella lösaktighet så skulle jag fråga. Alternativt vara riktigt lösaktig och inte bry mig ett skit.

Tre frågor ploppar upp:
1. Varför gör Facebook såhär?
2. Hur får man bort det?
3. Är det kanske dags att untagga sina bilder, avsluta sina vänskaper och lägga ner?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du. Det kanske det är! Faktiskt.
Men jag ska fundera. Skit finns i alla miljöer men men...detta var ju extremt. Jag kanske också går...

Anonym sa...

Det är ju det jag säger. Facebook kan vara farligt! Jag vägrar det fortfarande :P (Kul å träffas under julhelgerna föresten.)

Den sista bloggaren sa...

River: Stå på dig! Jag höll mig rätt länge men blev tillslut för paranoid för att inte registrera mig. Men jag hejar på dig från the dark side!

(Detsamma!)

.