torsdag 19 februari 2009

Ode till dagteve

En sak som är lyx över all annan är följande: Dagteve. Att få strosa runt hemma i fullt dagsljus iklädd pyjamas och dricka kaffe framför McLeods döttrar är så underbart att jag saknar ord.


Igår satt jag och njöt framför Martha Stewart och blev på köpet så inspirerad att jag 1) vattnade blommorna för första gången sen jul och 2) bakade...

...cupcakes!! Eller muffins för all del.

Sjukt goda är dom också, tyvärr.

Nu: Tillbaka till verkligheten som går under namnet "Offentlighet och sekretess"
Sen: taekwondo
Senare: mer offentlighet/sekretess och kanske en och annan muffin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skrattar för mig själv när jag läser ditt inlägg, daytime-tv är det bästa jag vet Dock blir det oftare Rachael Ray än Martha för min del! :-)

Den sista bloggaren sa...

Jag har tyvärr inte trean så det blir ingen Rachel (och ingen Oprah heller) för min del. Men man tar vad man får så jag nöjer mig med Martha. :)

Anonym sa...

Sjukt mysig pyjamas! Vill ha!

Den sista bloggaren sa...

Kamilla: Jag vet, den är helt underbar! Dessutom ser man ju grymt het ut i flannellpyjamas, det vet ju alla.

.