måndag 18 maj 2009

Sent ska syndaren vakna

Fick en rejäl släng av tentaångest idag när jag intet ont anande skulle kolla jobbmöjligheter nästa vecka och upptäckte att tentan, likt ormen i Edens lustgård, hade smugit upp bakom mig och huggit mig i ryggen. (Ok, det var kanske inte exakt så ormen gjorde men ni fattar...) Det känns verkligen som att jag har varit i koma hela våren för att nu vakna upp och inse att det är sjukt bråttom om jag ska hinna lära mig nåt.

Och vad gör jag istället för att skriva kostnadsräkning inför förhandlingen imorgon? Jo, ett Facebooktest. ("Hur mycket white trash är du?") Ibland förtjänar jag verkligen mig själv.

1 kommentar:

K to the amilla sa...

Äsch, kostadsräkning lär ju knappast komma på tentan. Dessutom behöver man koppla av med 0 % hjärncellsaktivitet (=facebook)ibland. Så jag tycker att du har visat på prioriteringskunskap 2.0!

.