söndag 10 februari 2008

Segsöndag

Uh. Med tanke på hur mycket tid jag har tillbringat liggandes i soffan den här helgen är det ett under att jag inte har fått liggsår. Men mycket har jag fått gjort. Till exempel har jag läst Män som hatar kvinnor. Hela boken på en helg. Jag har också sett en hel del TV. Mission Impossible III och Dexter bland annat. Annars har det inte hänt så mycket. Utgång i fredags vilket var skittrevligt men som sagt, resten av helgen har ägnats åt att bygga på liggsåren.

Om två dygn åker vi till Bryssel. Undrar var jag har passet?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, har du läst den? Är den bra, den boken? Micke fick den i julklapp och jag har hört så mycket bra om den, men varken han eller jag har tagit oss an den än. Att du läste ut den så snabbt borde väl i alla fall vara ett bra tecken? :) Kram Alexandra

Den sista bloggaren sa...

Den är verkligen bra! Fast ha inga förväntningar. ;) Ganska seg att komma in i men välskriven. Det beror väl lite på vad man gillar precis som med allt annat men det var verkligen en bok i min smak.

.