torsdag 15 maj 2008

Kvinnan som pratar med tarmar

Märkte alldeles nyss av en rätt märklig talang jag har. Med min röst får jag folk att bli bajsnödiga via telefon. Det låter helt sjukt, men så är det. Och ju mer jag tänker på det desto mer förklarar det alla konstiga telefonsamtal jag haft i mitt liv. En av mina bästa kompisar när jag var liten erkände en gång varför hon aldrig kunde prata färdigt utan "paus" - hon blev så himla bajsis. Och som sagt så nyss hände det igen. Frågan är nu:
Hur blir man rik på det här?

Borde jag presentera mig på klubben för förstoppade (om det finns någon sådan) för att erbjuda min hjälp? (Och ta betalt för varje påbörjad kvart?) Lägga in en annons på Gula Sidorna? Försöka sneaka in mig hos Oprah för att så småningom få ett eget teveprogram?

Förslag mottages i kommantarsfältet, via mail eller via telefon för den som törs.

1 kommentar:

Eirene sa...

Ni är fär härliga. Ena dotterns blogg får mig att gråta för att det är så otroligt vackert. Sedan hit och skratta :-)
Hihihi....älskar dig!

.