fredag 28 november 2008

Jul är kul

Jag är så glad att jag har julstämning! För nåt år sedan hade jag noll stämning. Dagarna rusade förbi precis som vanligt och helt plötsligt satt jag i soffan hos mamma och pappa med tomten som nöp mamma i rumpan och jag fattade inte hur jag hade hamnat där. Det var ju oktober sist jag kollade?

Men i år är det helt annat! De senaste två (eller kanske till och med tre?) helgerna har jag lyssnat, ja snudd på missbrukat, julmusik. Det har gått så långt att jag i mina mest paranoida stunder sprungit till datorn för att vara säker på att ingen har aktiverat "Vad jag lyssnar på"-funktionen. Skammen att hela msn-listan skulle kunna se exakt hur många gånger om dagen jag lyssnar på Fairytale of New York är mer än jag skulle stå ut med.



"Happy Christmas your arse, I pray God it's our last". Så vackert.

Bara lite mindre än en månad nu till julafton, familjen, Wales och nyår.

1 kommentar:

Eirene sa...

älskar din juliga blogg!

.