fredag 21 september 2007

Lovely day

Kommer just hem från en sväng på stan med pojkvännen. Han är så bra. Han vill gärna ha schyssta kläder men han hatar att inhandla dom. Så jag, i egenskap av flickvän, får snällt ställa upp när det behövs. Vad gör man inte för sin karl... I själva verket är det en win-win-situation: jag får shoppa gratis och han får snygga kläder utan att behöva göra jobbet själv. :)

Ikväll blir det en lugn kväll. Jag är ensam hemma och eftersom jag ska jobba imorgon (och därför kliva upp 05.15...) så blir det inga festligheter för min del. Istället blir det Heroes och brända mandlar. Men det är ju också helt okej.

Det framgår inte på bilden hur fint det verkligen är ute idag.
Det här fotade jag påväg hem från stan och det är också min

"vanliga" hemväg, från universitetet alltså. Höst is nice.

Inga kommentarer:

.