onsdag 5 september 2007

T3 såhär långt

Oj vad dålig jag har blivit på att uppdatera märker jag. Skyller på skolstart och nollning som tar en hel del tid. Nåväl.

Efter en lugn och skön sommar (med betoning på lugn) sparkades livet igång igen i måndags. Upprop och lite allmän info tänkte jag första dagen skulle handla om men ack nej. Efter ett superkort upprop fortsatte dagen med en föreläsning om lagfarter.

Igår var det middag hos mig. Femton nollor plus ett gäng halvhispiga (till en början iallafall) faddrar klämde ihop sig på de ynka kvadratmetrar mitt vardagsrum består av. Middag blev förfest och förfest ledde så småningom till utgång på Corona. Väl där var vi riktigt dåliga föredömen och halva T3 kunde timmarna innan stängning påträffas på scenen i varierande grader av medvetande.

Idag... Lite lätt sliten följde jag efter resten när de jagade poäng på stan. Drog mig dock hem ganska snart och kvällen har helhjärtat ägnats åt återhämtning framför Heroes.

Nu: sova
Sen: sova lite till
Imorgon:
öppna böckerna för första gången den här terminen



Aerobic med främlingar på
Apberget gav rätt bra med poäng.

Inga kommentarer:

.