lördag 15 september 2007

Snabbuppdatering

Jag är urusel på att uppdatera, jag vet. Skam på mig. Men till mitt försvar så det varit fullt upp de senaste veckorna. Jag har knappt hunnit träffa min egen pojkvän mer än när våra vägar av ren slump har korsats i lägenheten.

Igår var det plugg, lunchdejt, seminarium, EPP, middag hos Sis och sen iväg på cykel i spöregnet till Maria. (Som förövrigt skrattade sig dubbelvikt när jag dök upp hemma hos henne och såg ut som H2O i mänsklig skepnad.) Efter en sväng till torkskåpet så drog vi vidare och förfestade tillsammans med några T1:or och den omtalade Vodkamannen. (Jag är nog en av få på denna jord som dagen efter att ha stiftat hans bekantskap skulle kunna identifiera honom.) Sen Corona (som inte alls var tanken men fötterna gick dit dom vara vana) och sen hem och sen säng.

Idag har jag varit på stan med syrran och tillsammans köpte vi sex par skor.

Nu hinner jag inte skriva mer för nu är det snabbfix igen och sen bär det iväg till Ghandi och födelsedagsmiddag för Kusliga Kajsa. So long.

Inga kommentarer:

.