fredag 5 oktober 2007

Veckorapport

Har inte uppdaterat på ett tag nu helt enkelt för att jag inte har haft så mycket att dela med mig av.

Jag har börjat komma in i en bra pluggrutin nu iallafall. Färsktbryggt kaffe från Amigo och pluggdejt från åtta på morgonen. (Måste ha lovat nån att komma annars tar jag mig aldrig till universitetet...) Pluggar hela dagen och går hem vid femtiden med hela huvudet snurrande av funderingar. Så har i princip hela veckan sett ut förutom idag då min vanliga pluggdejt har flytt staden och lämnat mig i händerna på min egen disciplin. Pluggat mycket idag? Nej, inte det nej. Istället har jag vart på spinning samt lunchat med en gammal jobbarkompis.

Har funderat mycket den senaste tiden. (Det är ju inte bara en som påverkas av det kommande antagningsbeslutet...) Samtidigt har jag varit okaraktäristiskt rastlös. Konstig vecka det här. Har inte så mycket spännande att säga faktiskt. Nåja.

Nu: flyttpacka lite lätt
Sen: spelkväll hos Sis
Imorgon: finsittning på Äpplet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där! Var längesedan jag var inne och läste din blogg nu, och jag verkar ha missat mycket. Antagningsbesked? Vad har du sökt för nåt? Man är ju lite nyfiken av sig :) I övrigt måste jag säga att jag alltid fångas i läsningen här på din sida... gillar verkligen sättet du skriver på :) Hoppas allt är toppen och plugga inte ihjäl dig.. hehe.. Stor kram från f.d klasskompisen Alexandra

Den sista bloggaren sa...

Tack gumman!! Vad kul att höra. :) Nej, det är inte mitt antagningsbesked utan pojkvännens vi väntar på. Helt plötsligt insåg jag att han kanske måste flytta för att plugga... :( Men du, hur är det med dig? Vad läser du för nåt nu? kram!

.