torsdag 15 november 2007

Höst i Umeå

Jag vet att jag uppdaterar alltför sällan, men... det är mycket nu.

Det här är nog den värsta tiden på året. Förr tyckte jag att januari/februari var värst för att de var så tråkiga och bleka men nu vette tusan... November är inte så kul söder om Jokkmokk. Tur att man har fina vänner som drar med en på diverse roligheter och räddar en från att torka ihop inne på biblioteket. Bildbevis följer.

Bilder från ett dansgolv. Insparkssittningen i oktober för att vara exakt.

En av många förfester på Pilgatan; Kajsa, Fröken Frank och jag.

Jag och Karin.

PopUp och Moneybrother! Efter ett fjortisinfall trängde vi (jag och Kajsa) oss längst fram och stod och hoppade och sjöng med i alla två låtar vi kunde. Skitkul. :)

Det var inte helt lätt att ta sig fram kan jag säga. Eller ens att röra sig.

Mera Moneybrother.

Och helt apropå ingenting: det här är utsikten från vår balkong! Man kan till och med ana fjäll längst bort... tror jag...

Inga kommentarer:

.