torsdag 29 november 2007

När man inte har så mycket för sig

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
"Har du en penna att låna?"
Ja, de säger de säkert.

Vad gillar folk bäst hos dig?
"ring när du är där"
Hm?

Vilken raggningsreplik faller du för?
"Det är helt sjukt, jag vet."
Njae... :)

Vad var det första du sa imorse?
"Ok, kommer efter jag värmt"

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
"Jag har tagit ett bord i mitten av UB"
Mycket möjligt. Jag kan se det framför mig: "Jag tog ett borhrkhrhk...hhh..." *faller ihop över lagboken och dör*

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
"Ok"

Så vad säger du under förspel?
"Ingen fara, jag räknade med den akademiska kvarten :)"
Haha! :)

Och efteråt?
"Var kan jag hämta ut pengar? Nära UB?""
Men snälla nån!

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
"DETTA ÄR SJUKT, SLÄNG DIG I VÄGGEN SAP"

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
"Jo, Corona är det nog. Livet är hårt när man ska tjäna pengar."
Så sant.

Vad sjunger ditt favoritband om?
"Röda Rummet."

1 kommentar:

Eirene sa...

Hysteriskt kul, jag stjäl denna :-)

.