torsdag 13 mars 2008

Dagens hypokondri

Ni vet såna där ryckattacker man kan få i ögonlocken ibland? Såna har jag börjat få många av på senaste tiden. Lite roligt ibland när foten rycker till av sig själv så jag har inte brytt mig så mycket om det. Men de senaste dagarna har rycket satt sig i magen. Känns som att blindtarmen har hakat upp sig. Det slutar först när jag trycker till den.
- Du har svalt nåt levande!
- Det är en bebis!
- Det är en alien!
- Det är träningsverk!
Då jag inte har svalt nåt levande vad jag kan minnas, inte har några som helst planer på att skaffa monster (varken från yttre rymden eller från livmodern) så tror jag mest på det sista alternativet om än med viss modifikation. Jag har inte tränat på flera veckor så det är nog magmusklerna men jag tror mer att det handlar om dödsryck än träningsvärk. Irriterande är det iallafall. (Jag vet att några sjuksköterskor och undersköterskor läser min blogg, ni får gärna komma med förslag!)

Här blir inga barn gjorda.

Nu: gräva ner mig i sexualbrottsparagrafer
Sen: IKSU - återkomsten

Inga kommentarer:

.