onsdag 19 mars 2008

Jurister vs. läkare

Och så lite bilder från helgens sittning som jag inte tror att jag ens har nämnt här tidigare. (Stulna från diverse personers facebook. Mestadels Mickes. Han är den rättmätige upphovsmannen. Inte jag. Nu har jag sagt det. Så nu publicerar jag hejvilt. Ska skaffa mig en fungerande kamera jag med. Snart. Gaaaah.)

Spontan förfest hos mig. På bilden: två glada partybrudar och en arg vampyr. (Trodde ni det var vin i glaset eller?)

Nej, jag har ingen aning jag heller.

Paret mittemot. Fullkomligt normala som alla kan se.

Min bordsherre gömmer sig i glaset och överväger flyktmöjligheterna.

Jag och Emmie - snygga som få.

Mamma, ser du mig här nånstans? Nope, för vid det här laget var jag säkert hemma och sov. Karin däremot ser ut att vara på g! Hihi. :)

Inga kommentarer:

.