lördag 25 oktober 2008

Jag visste väl det

Efter min Sarah Palin-upplevese häromveckan funderade jag på om det skulle kunna vara nåt att använda sig av i framtiden. På Halloween till exempel. Jag har länge planerat att gå som Hulken men att gå som Sarah Palin hade nästan vart ännu bättre. Pojkvännen trodde dock inte på idén, "folk skulle nog inte fatta skämtet". Men ha! Det gör dom!

---> Kolla här!

"När amerikanerna nu förbereder sig för att fira Halloween ligger Palin-peruker, tillika glasögon, på topplistan över populära utstyrslar att klä ut sig i.
"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul ide :) själv är jag så oinsatt så jag vet inte om hon är bra eller inte. Men lite lika är ni - ja!
Jag vill oxå vara lik en kändis. är jag lik någon?

Den sista bloggaren sa...

Ja var det inte nån finsk kvinna du var lik? Tarja nånting... Halonen? ;)

.