söndag 28 juni 2009

Manali mm

Har kommer lite bilder som utlovat! Dessvarre kommer de i oordning eftersom det inte funkar att flytta om domutan att behova ladda over dom igen och datorn har ar seg... Hur som helst, hall till godo!
Arvid och Kajsa pa en gata i Shimla.
Utsikten fran vart vandrarhem i Dehli nar vi just anlant till Indien. Klockan ar ca 6 pa morgonen.

Akte fran Shimla for nagra dagar sen och ar nu i Manali sen ett par dagar. Om Shimla var lugnt, vackert och med fantastisk utsikt vart man an vande sig sa ar Manali lite mer nedsankt i en grop och sopluktande men omgivet av vackra berg.
Halv fem i morse akte vi upp till Rothang Pass som ligger pa ca 4000 meters hojd och vandrade nagra timmar. Det var helt otroligt, jag har aldrig varit sa hogt upp forut! Imorgon ska vi forsranna innan vi drar till Dharamsala.
Har lite brattom nu, folk koar for att fa datorn men jag uppdaterar sa snart jag kan igen!

3 kommentarer:

Amanda- sa...

Hej hej!!!

Jag har precis läst upp dina två inlägg från Indien via mobiltelefon för Mamma och Pappa. Jag kom precis hem från Vidsel, har varit där i 5 dagar.

Mamma och pappa är internetslösa i stugan. Men de hälsar SÅ mycket till dig och ser framemot nästa uppdatering. Jag har lovat att ringa och läsa för dem:).

HA det så bra nu! Hälsa Kajsa och Arvid.KRAM//AMANDA

Rebecka sa...

Hej!
Ser ut som ni har det härligt...kul att se bilder:-)

Hälsa massor av kramar till Arvid från Sys

Anonym sa...

Vi sitter hos Rolle och C med Lina, Nadia och pappan din mfl. Ja, vi läser och har förväntan på fler uppdateringar. Tack för att du delar med dig och hoppas du har det fint och bra på alla vis, och även dina resvänner. Kram mamman o gämget.

.