måndag 12 april 2010

Monday bloody Monday

Har noll inspiration och massor att göra* så istället för bokstäver väljer jag istället att publicera en bild från i helgen:


Mystiska frukttabletter som gör att allt surt smakar sött.

Eftersom det inte fanns citroner i närheten så testade jag istället balsamvinäger. Glömde sen bort att det bara var en kul grej och satt och sippade på balsamvinägern en god stund innan jag kom på mig själv. Tyvärr så visste jag inte sen tidigare hur outspädd balsamvinäger smakar så jag kan inte helt säkert säga att det fungerade. Men jag tror det!

*hux flux sitter jag för tillfället med en studietakt på 500%, vad hände där egentligen?

1 kommentar:

Kamilla sa...

Joel hade också de där pillerna, de funkade tydligen med citron - det blev jättesött. Men jag vågade aldrig prova. Tyckte det verkade vara någon mystisk drog. :D

.