torsdag 8 april 2010

Sommaren 2010

De senaste dagarna har varit som en mycket märklig ketchupeffekt. För ett par veckor sen stod allt still, eller hängde löst i luften för den delen, men de senaste dagarna har omständigheterna rasslat till och hejbara så blev sommaren utstakad. Kanske inte exakt så som jag hade stakat ut den om jag hade fått välja men vad ska man göra? Det är bara att andas in, andas ut och gilla läget.

Luleå it is alltså. För fyra månader framöver. En etta i andrahand på Porsön. Med ett jobb som skattehandläggare. Yes. Några frågor på det eller?

2 kommentarer:

Ida sa...

Wow grattis till jobbet och en mysig sommar i Luleå! Jag tyckte alltid om Luleå. Iof var jag 15 år då, det var sommmar och någon festival vid kajen....:) Men att jobba som skattehandläggare är säkert också som ett långt kalas i solen! kram

Den sista bloggaren sa...

Haha, tack för peppen! :) Jag har en plan på att använda flexen till max och ta superlånga luncher varje dag det är fint väder. Man måste ju fixa brännan på nåt sätt. :)

.