måndag 17 december 2007

Lite parra (som en gammal kollega brukade säga)

Jag börjar överväga att göra den här bloggen enbart för inbjudna läsare. Det är jättekul att folk läser men jag vet ju inte vem nån egentligen är. Det som gör att jag funderar såhär är att jag börjar haja till varje gång jag har fått en kommentar och blir lite sådär nästan rädd för vad som kan komma att stå i kommentaren. För det vet väl alla vid det här laget att där man kan vara anonym där kan man också skriva/säga/bete sig lite hur som helst. Inte för att nån har betett sig dumt eller så men ändå. Aja, ska fundera på saken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför inte bara göra kommentarsfältet till "endast medlemmar"?

/den hemska anonymingen som alltid skriver elaka kommentarer

Den sista bloggaren sa...

Äh, ge dig nu. Känn dig hedrad förresten för det där var den sista anonyma kommentaren på min blogg.

.