lördag 1 december 2007

Bortkastad lördag

Det var ju, som jag tror jag tidigare har sagt, julfest med jobbet igår. Det var trevligt även om det inte var lika bra drag som i somras. Och gott med julmat! Såklart var det lite tävlingar och så som vi naturligtvis inte vann. En av tävlingarna var en sån där "gissa artisten och låten"-tävling men med bara jullåtar. Gick inte så jättebra och efter ett tag började vi fylla i luckorna med påhittade namn. Deftones sjöng enligt oss "Jingle Bells in the snow" och Mats Sundin sjöng "Mer Jul". Vad gör man inte när man har tråkigt. Av någon anledning var många av "artisterna" hockeyspelare och jag tror att Foppa sjöng åtminstone tre låtar.

Jaja. Jag och pojkvännen for hem ganska tidigt och jag somnade nästan på en gång jag kom hem. Och sov i tolv timmar! Helt sjukt, hela dagen hann ju försvinna och när jag vaknade hade det (nästan) redan börjat skymma. Dessutom missade jag K:s tävling idag dels pga. att jag försov mig och dels pga. att jag hade fattat tiden fel. Så den här dagen känns lite bortkastad. Det enda kvar att göra är nu att skriva uppsatsen, vilket jag inte är så jättesugen på... Usch. Jaja, ska ta och göra nåt vettigt nu iallafall.

Inga kommentarer:

.