måndag 17 december 2007

Vad är det för fel på just den sista sekunden?

Hade egentligen bara tänkt sitta med opponeringen inför imorgon under några timmar idag. UB hade ju bara öppet fram till fyra så nån slags gräns fanns det ju. Tyvärr så hade fiket intill öppet vilket möjliggjorde ett "heladagsplugg" tillsammans med bakisfnittrig vän. Attans. Klockan sentikväll kom jag hem, kollade ett avsnitt House (damn you House!) och fortsatte sen att skriva... Nu är jag helt torr i halsen efter att ha redovisat hela min opponering inför en totalt obrydd pojkvän så jag hoppas att det går bra imorgon för annars har jag offrat min dag och mina stämband för ingenting. Nästa termin då... Då ska jag alltid vara ute i god tid och minsann aldrig behöva sitta och svettas en söndagkväll med en deadline som flåsar en i nacken.

Inga kommentarer:

.