lördag 1 augusti 2009

Hemresa

Jag har sagt det till manga vid det har laget men jag sager det igen: jag tror aldrig att jag har producerat sa mycket text som jag gjort den senaste veckan. Jag tror till och med att min mer eller mindre permanenta skrivkramp har slappt lite vilket ar hur bra som helst eftersom hosten kommer innebara en hel del skrivande av vad jag har forstatt.

Hur som helst, idag aker vi hem. Sex veckor har gatt fort (ar det redan augusti!?) men samtidigt langsamt. Det kanns som att jag har varit i Indien i flera manader och jag ar verkligen redo att komma hem nu.

Nu: packa
Sen: kopa en extra vaska
Senare: Bangalore airport
Senast: Dehli airport
Jattesent (typ imorgon): Istanbul airport
Verkligen jattesent: Arlanda
For sent for att jag ens ska orka tanka pa det: Norrkoping
... : Roadtrip till Umea!

1 kommentar:

sivis sa...

De lovas värme i Augusti så jag tror ni har supertur och får uppleva svensk sommar också!/mams

.