tisdag 5 januari 2010

Julkort

Idag fick jag en julhälsning på mailen från vår kurskoordinator i Indien, Christabel. Hon ville bara hälsa och passade på att beklaga det trassel med den indiska banken som Kajsa och jag råkade ut för under tiden där. Jag tyckte det var fint av henne. Kajsa tyckte att jag som svar skulle skicka min msnbild. "Julkort!" Hmm.


"Dear Christabel. The problems with the bank gave me a minor

brain damage but I'm almost ok now. Merry Christmas."


Nej, det känns inte riktigt ok. Julkort är inte min starka sida. Glömmer alltid att skicka dom och tackar inte för de jag får.


Här är förresten det julkort jag trots allt skickade i år (via MMS visserligen):

Familjens julgran.

Det bästa av allt är att det är en plastgran (och alltså formstöpt för att se fin ut). Och eftersom det är taskigt att skylla ifrån sig på barn och djur så avslutar jag inlägget här.

Inga kommentarer:

.