onsdag 31 mars 2010

By the way...

... så ska jag nog jobba i Luleå i sommar. (Ja, intervjun gick bra. Jag höll inne med mytomanrepliken.) Har dock inte riktigt bestämt mig än.

+ Luleå är trevligt har jag hört.
- Jag vet att det inte alltid är så himla trevligt som det låter.
+ Jag kan stalka Movits och bli deras vän.
- Jag är ingen bra stalker. Känner inte ens igen kändisar när jag står brevid dom. (Åt lunch brevid killen som spelar Arn för ett tag sen. Fick jag höra efteråt.) (Ja, jag har sett filmen.)
+ Bara 25 mil hem.
- Lite ocentralt.
Summa: Nej, jag har ingen aning. Ska bestämma mig imorgon är det väl tänkt.

4 kommentarer:

Kamilla sa...

+ bra referens
+ pengar

= allt som behöver reflekteras över!

R sa...

Det är klart att du skall stalka Movits! (du får väl köra med ett fuskkort för att känna igen dem).

Vi måste ju realisera vår klubbidé. Umeås indie-elit räknar med din insats!

Den sista bloggaren sa...

Jag tackade ja! Så nu blir det pengatjänande, meritsamlande och Movitsstalkande för hela slanten i sommar! Wohoo! :) Den som vill får hälsa på. :)

Annika sa...

Det är inte så långt från Piteå...

.