tisdag 23 september 2008

Ja tack hjärna

Gick inget vidare att plugga idag. Inget nytt under solen direkt. Istället för att läsa om lönsamhetsanalyser satt jag och Kajsa istället och jämförde hjärnor. Och det måste jag säga att det är lite läskigt att se hur man ser ut inuti. Jag hade en mindre hjärna än henne men det jämnade ut sig då hon inte hade någon identifierbar hjärnbalk.

Ska inte tjata mer om hur mycket jag hatar företagsekonomi, jag tror nog det har framgått med all önskvärd tydlighet. Istället ska jag dela med mig av en låt som jag gillade så mycket en gång att jag lärde mig spela den på synth.



Idag tog den rosa plastfliken slut när jag skulle flika upp företagsekonomiboken och istället för att börja på en ny flik och skriva med mindre bokstäver fick fliken helt enkelt heta "Lönsamhetsanal". Hihi. Sånt roar mig.

Inga kommentarer:

.