tisdag 30 september 2008

Tick tack

Lugna veckan fortsätter. Idag har jag mest strosat runt hemma med en kaffekopp i handen och böcker i rättsmedicin uppslagna på vardagsrumsbordet. Jag ägnade nyss en kvart åt att klippa till en bild på en kaffekopp som skulle ingå i den nya headern (heter det så?) och som, när jag väl var klar, inte alls passade in utan fick gå direkt till papperskorgen.

Ska träna om två timmar och börjar redan känna av stressen. Tiden tickar ner. Och det är ju jättekonstigt för det är ju inte som att jag har nåt annat som ska hinnas med innan dess. En sväng förbi biblioteket kanske. Eller inte.

Ja, vad händer nu då? Sängen är redan bäddad och köket städat. Är helt ensam hemma. Tristess. Jag förstår varför hemmafruar ligger med brevbäraren.

1 kommentar:

Eirene sa...

Men fy då! Ligga med brevbäraren....hehe...du är rolig :-)
Blev jättefint med nya headern. Keep on the good work.

.