onsdag 24 februari 2010

Kvällsrapport från den okände Daltonbrorsan

Jag blir alldeles glad när jag får kommentarer! Oftast är jag helt övertygad om att ingen orkar läsa och vad spelar det egentligen för roll att skriva nåt, även om jag egentligen tycker det är roligt. Men när man får livstecken från kompisar som läser så blir det ju en helt annan sak. Så fortsätt gärna kommentera, I like it.

Hela dagen har jag (som vanligt) skjutit på det nödvändigaste och därför har jag nu ett kapitel om state-building att ta med mig i sängen. För hur otaktiskt det än må vara att plugga i sängen så orkar jag inte sitta rakt. Dubbelpass spinning och sen lite gym - I rest my case. När jag kom hem orkade jag inte ens hälsa på någon (så det var tur att jag inte mötte någon, det skulle ha varit otrevligt av mig isåfall) så jag tog bara en grillad kyckling och en brieost och la mig i sängen och blev pratat med i telefon. Klämde förövrigt hela brien bara sådär så nu är väl träningen tillintetgjord. Nåväl, den var god. Eller egentligen var den inte så supergod, det var Euroshopper brie, men jag ju gillar ost och Euroshopper duger i krig (eller åtminstone dagen innan löning).




Försökte också fånga dagen i en bild så mamma får se det omtjatade håret. (Och solbrännan, inte att förglömma! Vilket fantastiskt pigment jag har begåvats med.) Dessvärre gav blomman i fönstret mig en mycket lömsk skuggmustasch så nu ser det ju mest ut som att jag ska springa iväg och lägga ett fruntimmer på ett järnvägsspår eller nåt.

2 kommentarer:

Isabelle Pantzare sa...

Skit snygg färg på håret ju ;D Och jo jag läser din blogg oxå...haha uppdatera oftare :D

Cecilia sa...

Älskar dina självcyniska kommentarer...! :D

.