fredag 26 februari 2010

Halvt naken, väldigt exposed och kanske lite rädd.

Överlevde cellprovtagningen trots allt men jag måste säga att det finns trevligare saker att göra en fredageftermiddag. Jag blev inropad av en stor och barsk kvinna som tog hand om mig och sa åt mig att "slappna aaav". ("Slappna aaav kan du göra själv!" tänkte jag högt inne i min hjärna.) Isch. Det är bara nåt väldigt onaturligt i att klä av sig bara sådär. Finns det egentligen någon, utöver blottare då, som gillar ensidig nakenhet? Är man två finns det iallafall en viss reciprocitet i det hela. Fast jag vet å andra sidan inte om det hade vart bättre om hon hade börjat sympatistrippa... Hur som helst.

Fick en mindre fredagsdepression efter det, ("all dressed up and nowhere to go" fast utan att vara dressed up) men den gick över efter att Petter hade peppat mig för London i vår. (Cissi, jag tänkte bo hos dig! Hoppas det är ok.)

Annars har det inte hänt så mycket. Lillasyster är ute och roar sig på jobbfest (tema: "kom som dig själv!") medans jag ligger och äter wasabinötter och kollar Morden i Midsomer. Jag vet att jag har sagt det tidigare men jag älskar verkligen brittiska serier. London i vår kommer med andra ord bli hur bra som helst.

3 kommentarer:

jagsiv sa...

Wow! Plötsligt är hon bara där. Hårdrocksdottern jag alltid önskat att jag hade ;) (inte :))
SÖTT hursomhelst!

Isa sa...

Skumma fredags nöjen. Cellprov, rakyvlar, vin och parfym. Det skar sig.

Den sista bloggaren sa...

Isa: Jag skulle nog säga att fredagen utvecklades till det bättre. Dagar som börjar med ett cellprov kan liksom inte bli värre.

.