onsdag 24 februari 2010

Oj

Antingen så är det mamma* som stammar på "uppdatera"-knappen eller så är det helt enkelt fler än jag trodde som läser vad jag skriver. Ok, 44 sidvisningar på tre dagar är en fis i bloggrymden men jag blir ändå lite förvånad.

Nån som är sugen på att lämna en kommentar för att stilla min nyfikenhet? Anonyma går bra för den som är blyg, så länge det är en vänligt sinnad kommentar**.

Nu: ta uti med släpande rådgivning
Sen: läsa på om Humanitarian intervention och State-Building

*Som jag faktiskt helt säkert vet läser min blogg. Även känd som "morsan", "mammaaaaa!", "lilla mor" samt "Siv".
** Alltså en o-taskig kommentar. (Taskiga kommentarer vill väl ingen ha?)

9 kommentarer:

Kamilla sa...

Jag brukar läsa din blogg, men det vet du nog redan :)

Den sista bloggaren sa...

Ja! Roligt med en stammis! :)

Sanne sa...

Klampar in och erkänner att jag hittat till din blogg via google :-) och är en av 'smygläsarna'. Kom på den brillianta idén efter att jag träffat dig på coop i julas.

Amanda- sa...

Jaaaaag! Men det vet du ju:)

/Amanda

Annika sa...

Jag läser ju. Tillbaka i Sverige numera så läser igen efter lite uppehåll.

Den sista bloggaren sa...

Ååååh vad roligt att ni avslöjar er! Och Sanne, vad glad jag blir. :) Nu blir jag ju peppad att skriva oftare!

jagsiv sa...

Mamma här, kollar varje dag men inte 44 ggr dagligen :) Kram! Du är kanonfin rött hår.

Sanne sa...

Kul att kika lite vad gamla kompisar som man inte träffar pysslar med :)

Ida sa...

Ho ho jag läser alltid din blogg och skrattar gott högt för mig själv. "Skuggmustasch" Ho ho ho

.