måndag 16 april 2007

Fit for fight

Usch, har verkligen inte alls nån lust att bara sitta hemma idag. Jag hade ju bokat pass och allt, men resterna av gårdagens huvudvärksattack har hela dagen lurat bakom ögonen så jag tordes inte träna idag. Vill verkligen inte bli sådär grina-hjälplöst-i-soffan-paralyserad igen. Usch. Hoppas skallen skärper till sig för imorgon blir det nämligen fulspel med brudarna på IKSU:s beachvolleyplan!! Jag har laddat idag med vegetarisk mat (helt logiskt i mitt huvud) och googling på regler. Oh yes. Imorgon ska jag vara fit for fight igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fulspel...voj voj... :-)
Lycka till. Hoppas din dag varit fin. Jag tog mitt lilla träningspass ner till skolan i dag och sedan uppför smålis i rask takt, i kallvind och solsken. Med barnvagnen att skjuta på *pust* !

.