lördag 7 april 2007

Nyinflyttad

Efter moget övervägande har jag bestämt mig för att avsluta mitt msn-bloggande, ta steget över till Blogger och väl här kasta alla mina principer åt sidan och börja blogga på allvar. Jag som en gång i tiden svor dyrt och heligt på att jag aldrig skulle bli en av dom som urskillningslöst vräkte ur sig meningslösa åsikter på nätet. Men så gick det som det gick och här är jag nu. Och det inte helt motvilligt ska kanske tilläggas.

Mina "ny-blogg-löften":
  1. Försöka uppdatera minst en gång om dagen (det är ju trist att gå in på sin favoritblogg för att upptäcka att det senaste inlägget är från förra veckan). (Vi ser ju hur det går.)
  2. Inte skriva sånt som inte ens jag tycker är intressant. (Sen kan ju min vad-som-är-okej-gräns ibland kan vara ruskigt låg...)
  3. Försöka att inte överdriva med parenteser. (Svårt! Once you go parentes, you never go... nånting.) (Lovar att försöka dock.)
Nu: avsluta msn-bloggen.
Sen: göra pojkvännen sällskap i Manchester United-soffan.

Inga kommentarer:

.