måndag 9 april 2007

Med låg energinivå

Jag måste verkligen göra nåt åt sockernivån i min kropp. Efter att ha blivit sockerchockad i fyra dagar är förbränningen (eller vad den nu är som styr balansen i kroppen) helt omskakad, jetlaggad och satt ur spel. Så idag har mitt humör kastats hit och dit utan någon som helst styrsel, vilket resulterade i att jag med vilt uppspärrade näsborrar och ilskna ögonbryn marcherade hem från spinningen, redo att slå ner vem som helst. Orsaken till min passionerade ilska? Instruktören hade under uppvärmningen bytt ut "Summer of '69" mot "Surfin' USA".

När jag kom hem tryckte jag i mig någonting brunt och fullkornsaktigt (misstänkt likt "bröd" à la Euroshopper) och nu känner jag mig något mindre mordisk. Men pojkvännen håller sig ändå, vis av erfarenhet misstänker jag, på rumslängds avstånd.

Inga kommentarer:

.