tisdag 5 juni 2007

Dagens lista

Nu har jag väl inte egentligen nån orsak till att inte skriva blogginlägg längre. Juridiken är bortblåst ur mitt huvud nu när tentan äntligen är gjord och jag har all tid i världen. Tyvärr så har ledigheten gjort mig extremt slö och jag skyller på vädret. Tjugofem grader varmt och inte ett moln på himlen. Det känns som väldigt länge sen som jag var såhär ledig. :) Här kommer dagens lista för nu ska jag gå och ut lägga mig med P.D James på balkonen.

Dagens lista
Dagens väckning: värmeslag
Dagens duktighet: eh... lagade frukost? (Kom igen, klockan är bara halv elva!)
Dagens dåliga samvete: inget, var till och med och tränade igår! :)
Dagens överraskning: har inte infunnit sig ännu
Dagens "vill ha": en ny bikini
Dagens borde göra: finns säkert mycket, men inget som jag tillåter mig minnas
Dagens ska göra: sola

Inga kommentarer:

.