måndag 18 juni 2007

Måndag

Jag försov mig i morse till halv tolv. Eller försov och försov... Jag hade inte ställt klockan (med flit) och hoppsan så det kan gå! Jag känner ett litet styng av dåligt samvete för att jag skippade finskalektionen, men jag var verkligen ett vrak igår kväll och behövde sova.

Var på spinning idag för första gången på en evighet och för att fira mitt nya hälsosamma jag köpte jag ett par riktiga träningsbrallor att spinna och springa i. (Har på mig dom nu och känner mig atletisk!) En vecka in i detoxkuren känns det riktigt bra i kroppen faktiskt. :)

Har inte pluggat mycket alls. Riktigt lite faktiskt. Men ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om det just nu. Jag har på mig till augusti att lämna in tre A4 och sen en liten tenta och jag tror jag klarar mig ändå. Hoppas jag.

En rolig sak är att jag tror att jag får min kamera imorgon! Nåt måste ha hänt hos NetOnNet för det har tagit rätt lång tid för dom att leverera, men snart snart snart ska jag leka fotograf och då får ni se lite nya bilder!

Nu: Dexter
Sen: Skönhetssömn

Inga kommentarer:

.