lördag 16 juni 2007

Lördagskväll

Såg nyss att svt har börjat sända Ebba & Didrik igen!! Vilken lycka! Och vilken otur att jag missade det idag. Har förgäves sökt på internet från hörn till hörn för att hitta den där låten som de tuffa tjejerna mimade till (och som jag tyckte var skitbra när jag var typ sju år). :)

Jag tror inte att jag har sovit mer än 45 minuter totalt under hela veckan. Åtminstone känns det så. Igår var det "sommarfest" med jobbet och idag klockan 08.00 började jag på mitt nya sommarjobb. För nån halvtimme sen kom jag hem från inflyttningsfest på Nydalahöjd och jag är helt slut. Men det spelar ingen roll, för imorgon är det jobb hela dan igen och sen är det måndag. Ska nog inte tänka riktigt långt fram i tiden inser jag nu.

Nu: duschduschdusch
Sen: sängsängsäng

Inga kommentarer:

.