onsdag 13 augusti 2008

Att göra

Ahhhhh, har suttit framfört datorn nu och styrt än det ena än det andra i vad som känns som hundra år. Tror min rumpa har skrumpnat ihop vid det här laget. Men men, det är bra att ha en deadline, då måste man verkligen ta itu med saker. Inom en vecka ska jag nämligen:
  • göra åtminstone tre examinationsuppgifter till vittnespsykologin (anledningen att jag har så många kvar är bristen på deadlines under sommaren)
  • hjälpa K att packa upp resten av ett bibliotek
  • leka flyttgubbe
  • jobba
  • fixa biljett hem från Arlanda (har redan fixat biljett dit och iväg)
  • svänga förbi Apoteket och köpa solskyddskräm och sen...
  • ... sticka iväg till Kroatien! Min första soliga semester utomlands nånsin!!!
Nu när jag ser på listan inser jag att det är mer än vad jag har gjort på hela sommaren. Hm. Trevligt. :)

Nu: räta ut ryggen
Sen: påbörja uppgift 1

Om en vecka.

2 kommentarer:

Eirene sa...

Nadia vill följa i din resväska säjer hon här bredvid :)
Vet du vad Lillen sa när han såg amandas blogg med balkongbilden, jo då utropade han "Diddi!" Var det bloggen eller balkongen som fick honom att koppla, smart unge iaf!
Underbart att resa, lycka till. Och angående nedan, jag tycker det är lite äckligt att se andra raka sig förutom män som putsar skägget, det går an, det är man van vid.

Den sista bloggaren sa...

Hon skulle så gärna få följa med om det bara gick, men jag är lite rädd att åka fast för människosmuggling om tullen hittade henne i ryggsäcken.. :)

Vad duktig han är!! Saknar honom (och er!) hur mycket som helst.

Jo, skägg är okej, men könshår..? Blä.

.