lördag 2 augusti 2008

Frågor man inte vill veta svar på (om dom inte är bra förstås)

När man för en gångs skull engagerar sig i Facebook och loggar in så får man det här kastat i ansiktet:
Mer eftertraktad än mindre än 20 procent av befolkningen. Meningen går ju inte ens ihop. Och två frågor dyker genast upp; Varför har min facebook valt att ställa folk just den frågan? Och vilka har tagit sig tid att svara?

Det är väl lika bra att gå och dra nåt gammalt över sig på en gång.

Och för den som undrar så har jag tagit bort den funktionen nu (som jag inte ens visste att jag hade till att börja med). Jag vill inte riskera att nästa gång jag loggar in få veta svar på oönskade frågor av typen "Tycker du om mig?" och "Tycker du jag är tjock?". Frågor som jag inte ens har tänkt i mitt huvud de senaste åren. Tack Facebook för att du drog tillbaka mig till mitt trettonåriga jags självförtroendenivå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, jag har själv tagit bort funktionen (som inte heller jag visste jag hade - smyger de in den?). Jag var den mest punktliga, och hade väl rätt bra utseendestatus, men tydligen var det andra grejer jag inte var bra på. Sånt jag faktiskt struntar i, men när det dyker upp så ALLA kan se att jag inte är Umeås partypingla nr 1. Herregud... Back to högstadiet! Off you go!

.