söndag 13 maj 2007

Dagens lista

En skön helg är alltid skönt att ha. Ännu skönare blir den när alla andra vrider sig i bakfylleplågor medans man själv skuttar runt på stigarna vid Nydalasjön och njuter i solen. Här kommer dagens lista:

Dagens prestation: 4 kilometer i joggingskor (observera att det är skorna och inte aktivitetet som räknas!)
Dagens Umeå-uppenbarelse: en blommig folkabuss
Dagens borde-verkligen-men-har ännu-inte: förberett seminariet inför imorgon
Dagens i-landsproblem: långa naglar gör det svårt att skriva på tangentbordet

Och så skulle jag vilja lägga till

Årets bästa: inte Tre Kronor och absolut inte the Ark utan tillåt mig presentera det eventuellt bästa och förmodligen snyggaste laget på yran: Laglösa Finska Ninjor. Kom ihåg var ni läste det först.

Förresten, lämna gärna kommentarer! Det är alltid kul att veta vem som läser det jag vräker ur mig. :)

1 kommentar:

Eirene sa...

Mamsen är ju trogen läsare :-)
Såklart. Önskar alla barnen började blogga, ja N-tösen får kanske vänta för hon är så himla dramatisk. Kan bli pinsamt för mej då menar jag om hon skulle kunna blogga om allt som händer i hennes dramatiska liv... När hon fyller 10 kan hon börja./kram mamma

.