fredag 11 maj 2007

Fredag

Kom alldeles nyss hem från veckans sista seminarium för att hitta pojkvännen däckad på sängen. Jag förstår honom verkligen och tröttheten verkar ha varit temat för veckan. Igår fick jag till exempel höra att "du ser ut som jag känner mig" när jag strax efter åtta släpade mig in i biblioteket. När jag sedan kom hem sov jag i flera timmar. (Och drömde att jag blev jagad av ett rättsfall, men det är en annan historia.)

Det är nästan lite elakt att schemalägga seminarier mellan tre och fem på fredagseftermiddagen. Men till skillnad från gårdagens seminarium (som var två timmar av mitt liv jag aldrig får igen) så var det här rätt så givande. Vi fick bland annat veta att "AD har slagit fast att storleken har betydelse". Något som vi tjejer iofs alltid har vetat, men nu har alltså arbetsdomstolen bekräftat saken. ;)

Nu: Införskaffa mat
Sen: Soffa, onyttigheter och film

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag känner igen den där tröttheten...hojj. Sommar. NU. Tack! :)

Kram/syster yster

.