tisdag 1 maj 2007

Kvällen efter helgen före

En sammanfattning av mina förehavanden från det att jag försvann i torsdags till återkomsten idag:

Fredag, lördag och söndag
Hem till familjen för att träffa allihop igen men också för att planera lillasysters sjuårskalas. Det var disco i källaren med ett gäng sexåringar och det ska jag säga att barn är ingen lek. Min mor måste vara stålkvinnan för det vette tusan om jag skulle ha överlevt på egen hand.

Måndag
Hem till Umeå igen, men bara för ett kort ombyte för sen bar det av till K-träsk och Valborgsfirande. Ett tecken på en bra fest är förövrigt att man dagen efter sitter och jämför mystiska skador.

- Jag har sån träningsverk i halsen..!
- Samma här, det var nog limbon.
- Limbon..?

Tisdag
Vid 18-tiden kom jag till slut hem efter en intensiv och fantastiskt rolig helg. Jag har ännu inte återhämtat mig och planen för kvällen stavas S-O-F-F-A.

Inga kommentarer:

.