onsdag 2 maj 2007

Morgon

Jag börjar bli lite stressad. Tenta om fyra veckor och jag pluggar inte. Än. På msn läser jag att ungefär... 98% av klasskompisarna pluggar just nu. Själv är jag påväg att borsta tänderna och sen ska jag handla frukost så pluggandet blir aningen uppskjutet idag.

Drömde förresten inatt att jag gjorde tentan. Det tog 20 minuter och direkt efteråt fick jag veta att jag hade fått AB. En aningen bättre dröm en de jag hade förra terminen vilket betyder att ångesten inte har anlänt helt och hållet än. Men det är bara en tidsfråga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va skönt att höra att det finns någon mer än mig som inte börjat tentaplugga! Jag kämpar fortfarande med ass.rätten..jag undrar hur länge man kan skjuta upp tentaångesten?? Man får väl hoppas på att man blivit smartare denna termin eller nå..så att det inte tar så lång tid att läsa in allt..! ;-) Sköt om dig! Kram

Den sista bloggaren sa...

Ja, verkligen! Vid den här tiden förra terminen hade vi fått "jullov" och pluggandet var igång för fullt. Det känns lite stressigt att vi nu fortfarande har flera veckor kvar med fordringsrätt och assrätt innan man kan börja plugga på allvar.

.