lördag 19 maj 2007

Världens sämsta bloggare

Eftersom jag sista tiden har varit sämst i världen på att uppdatera kommer här en liten ... *söker efter ett annat ord än uppdatering*... uppdatering. *suck*

Veckan har varit oändligt lång. I tisdags trodde jag att det var fredag och den känslan (av att vara långt från ledighet) har cementerats under de senaste dagarna. För att hinna med alla rättsområden blir det att plugga i princip nonstop även under helgerna. Så för att kunna koppla av bestämde vi oss för en kontrollerad och koncentrerad utgång.

Förfesten schemalades mellan 20. 30 och 23.00 och för att tidseffektivisera så var det snabba shots som gällde och inga krusiduller som efterfester eller annat onödigt tidsödande var tillåtet. "Big no-no."

Idag, innan gårdagens sällskap ens hunnit gnugga sömnen ur ögonen, var vi tillbaks på universitetet med Bolagens rättsliga ställning i högsta hugg. Efter några timmar av vad som måste ha varit århundradets mest inneffektiva plugg gick jag hem, beställde mat och intog soffan för att se film och ha lite kvalitetstid med pojkvännen. En kvart in i filmen sov jag och vaknade inte förrän alldeles nyss av filmens explosiva slutscen.

Imorgon är det dejt med basgruppen klockan 12 så jag ska nog krångla mig tillbaks till sängen igen ganska snart. Tills nästa gång och med hopp om liv efter tentan, farväl.

Inga kommentarer:

.