måndag 2 juli 2007

42 myggor

... har fått uppfylla sitt livssyfte tack vare mina ben. Det kliar som tusan och jag försöker verkligen, men det är svårt att låta bli att klia sönder huden. Disksvamparna ser väldigt attraktiva ut just nu.

Nåväl. Helgen som gick.
Fredag: Tog tåget till stugan där hela familjen och släkten hade samlats. Blev uppäten av mygg under natten.
Lördag: Vaknade utpumpad efter nattens myggjakt. Firade farmor som fyllde år och åt för ett helt år framöver.
Söndag: Myste med familjen hela dagen. Väntade på ett tåg som var flera timmar försenat (inget ovanligt, heja Connex!). Sprang så fort jag kunde med två pizzor i högsta hugg tvärs igenom hela Älvsbyn. (Vilket tog ungefär 7 minuter. Älvsbyn är inte så stort.) Kom hem och brakade i säng.
Måndag: Vaknade och var så trött att jag mådde fysiskt illa (nejjagärintegravid). Jobbade, sov, drack en jordgubbssmoothie till middag, kollade Simpsons, satte mig vid datorn.

Nu: CSI New York
Sen: småstäda i lägenheten inför svärisarnas ankomst

Inga kommentarer:

.