måndag 2 juli 2007

Osammanhängande uppdatering

Kom hem inatt, vid tolvtiden. Efter en snabbdusch däckade jag stenhårt i sängen för att gå upp och jobba fem minuter senare. (Fem timmar, fem minuter, same shit.)

Har nyss genomfört mitt arbetspass och representerat arbetsgivaren på ett högst ofördelaktigt sätt hela dagen samtidigt som jag har hållt på att flyta bort i värmen. (Svarta byxor och marinblå långärmad tröja kändes väldigt bra halv sex i morse när det var kallt. De kändes dock inte riktigt lika bra klockan ett på dagen med 30 grader i solen. Vad är det där för vinterklätt pucko undrade nog mina fladdrigt blomullsklädda kollegor idag.)

Jag är så monstruöst trött och fast det inte känns helt okej att gå och lägga sig när det är sånt toppenväder utomhus så ska jag nog göra det iallafall. Jag och mina miljoners myggbett.

Helgresumé kommer så småningom.

Inga kommentarer:

.